26 Ekim 2023 Perşembe

Oguz Kagan'ıŋ Yarlıgı

8 yorum:

  1. Tuğrul Bey, bazı notlarımı orhun alfabesini kullanarak tutmak istiyorum fakat çok yavaş yazıyorum. Tüm yazım kurallarına ve alfabeye hakim olmama rağmen özellikle ünlü uyumundan dolayı gösterilmeyen kelimeler beni çok yavaşlatıyor. Yazımı hızlandırmak ve el çabukluğu kazanmak için önerileriniz var mıdır?
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir paylaşım olmuş Tuğrul bey. Sormak istediğim birşey var. Uygur yazısının ilk kullanıldığı zamanlarda da bugünki geleneksel moğol yazısında olduğu gibi hep yukarıdan aşağıya doğru mu yazılırdı?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Tübitak projem için eski uygurca çalışıyorum ama f h ve v seslerinin karşılığını bulamadım yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. Tuğrul Bey, çevrimiçi olarak Göktürk tamgaları eğitimi vermeyi düşündünüz mü? Eğer düşünüyor iseniz başvurmak isterim.

    YanıtlaSil